wtorek, 10 maja 2011

Trudne początki :))

Kochanie jestem w ciąży!!!!
To były pierwsze słowa mojej żony kiedy powiedziała mi że musimy porozmawiać. Szczerze mówiąc była to ostatnia rzecz jaka mogłaby przyjść mi do głowy. Spodziewałem się wszystkiego, strata pracy, rozbite auto, komuś coś się stało. Ale nie ciąża!!!! Tym bardziej że za bardzo się o dziecko nie staraliśmy. Zawsze jak to bywa były tysiące powodów aby stwierdzić że teraz nie jest odpowiedni moment na założenie rodziny.
No ale......... Co ja sobie wtedy myślałem. Miliony myśli przychodziły mi na sekundę: jak sobie damy rade, przecież nie mamy pojęcia o dzieciach, wychowaniu itd itd.
Na szczęście po jakimś czasie, nie wiem jakim, ale ochłonąłem. Dotarło do mnie że będę ojcem. WOW!!!
Ale jak to możliwe, noooo 30 latek który nie wie skąd się biorą dzieci. Dobre hehehe :).
Myślę że takich osób jak ja jest na tym świecie jest więcej, więc w kolejnych postach postaram się Wam opowiedzieć moją historię związaną z życiem Dumy Tatusia jaką jest mój syn. Jak to mówią za mną już koty za płoty i być może moje doświadczenie, nie duże bo mam jedno jak na razie ale już prawie 5-o letnie, pozwolą Wam, przyszli tatusiowie i mamusie spokojniej spojrzeć w przyszłość bez obaw i lęków.
Do zobaczenia w krótce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz